söndag 7 februari 2016

Vem har sagt att det skall vara lätt?

Tja då har man packat och skickat iväg hustrun, tillika Moderata ledamoten av Orust framtidsgrupp på en 12 dagar lång och tuff påbyggnadsutbildning i ledarskap på försvarshögskolan ... det slår mig plötsligt att vi nog inte är de typiska landsortsborna ... nu blir det till att ta 100% ansvar för barn, hund och en minst sagt vilset politiskt etablissemang på Orust, men det känns bra ..
Klicka på bilden för att se den i full storlek
Dessutom har nu även Lokaltidningen Stenungsund Tjörn Orust tvingats erkänna, mycket motvilligt, att de heller presterat en speciellt bra och seriös journalistik ...

Klicka på bilden för att läsa den i full storlek.
Jag tackar ödmjukt för alla de som hört av sig på olika sätt och önskat att jag kämpar vidare för en varaktig förändring för Orust, dess innevånare och framtidens skull.
Antingen är man "en del av problemet" eller så är man "en del av lösningen" ... problemet fanns långt för mitt inträde i Orust politiken 2010. Jag kan berätta att saker och ting INTE kommer att "avvecklas" så som de som är "en del av problemet" tror ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar